Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 decembrie 2013

BANCURI NOI

O blondă făcea dragoste pe bancheta din spate a unui Maybach. În timpul desfăşurării acţiunii, aceasta îi zice bărbatului:
- Ştii, nu îmi pasă de bogăţia ta, nu îmi pasă că ai Maybach, nu mă interesează luxul!
Bărbatul:
- Să ştii că nici pe mine nu mă interesează, eu sunt şoferul!

***************

Un poliţist opreşte la miezul nopţii o maşină care se deplasa in zig-zag. Se apropie şi vede şoferul lovit, plin de sânge, cu faţa tumefiată şi cu un cuţit înfipt în gât:
- Auzi, mă, zice poliţistul, nu cumva eşti băut ?

***************

Un faimos terapeut se află la o emisiune la radio. Intră un tip în direct prin telefon şi-l întreabă pe doctor:
- Domnule doctor, de ce vor oamenii să se căsătorească cu un partener virgin?
- Pentru a evita criticile.

***************

- Cum sunt, dragă, noii tăi vecini?
- Dragă, sunt tare de treabă.
- Păcat! Atunci hai să vorbim de altceva…

***************

La recrutare, Bulă este întrebat:
- Ce meserie ai?
- Comediant.
- Comediant!? Ia arată, mă, ce ştii!?
Bulă iese pe uşă afară la cei care aşteptau şi strigă:
- Puteţi pleca cu toţii acasa. Eu am primit postul ăsta.

***************

Îl întreabă profa pe Bulă:
- Măi Bulişor, ţi-ai învăţat tabla înmulţirii?
La care Bulă îi spune:
- Mai am o strofă, doamnă învăţătoare!

***************

- Iubi, pot să te întreb ceva?
- Da dragă, întreabă-mă…
- Dacă eu într-o zi o să fiu grasă şi urâtă, mă vei iubi şi atunci?
- Hi, hi, hi…
- De ce râzi? Hai răspunde şi nu mai râde!
- Păi după cum vezi, încă mai sunt aici…

***************

O blondă se plânge unei prietene:
- Sotul a zis că, nu-mi mai dă voie la volan, până nu învăt să îngrop motociclisti.

***************

Mama către fată:
- Şi tu ai fost în hainele astea la discotecă?!
- Da!
- Mda, îmbracă-te si treci la culcare.

***************

Costică îl întreabă pe Mitică:
- Mitică de ce porţi verigheta pe mâna cealaltă?
- Pentru că m-am însurat cu femeia greşită…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu