Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 decembrie 2013

Bancul zilei +Altele

Sotul si sotia, seara in pat, intr-un moment intim, sotia ii marturiseste sotului:
- Dragul meu, stii, in viata mea am avut un singur barbat ADEVARAT!
Sotul, magulit de marturisirea acesteia, intreaba:
- Si cine e?
- Eee, n-are rost sa-ti spun, oricum nu il cunosti!




Sotia: O sa cumperi cauciucurile alea scumpe cand tu ai o rabla de
masina?
Barbatul: Nu face un caz din asta! Ce, eu ma plang cand tu iti cumperi un
sutien nou?


Sotia, nervoasa, ii deschide usa sotului, care traznea de la o posta a
alcool: – Presupun, urla ea, ca ai un motiv foarte serios sa vii acasa la 6
dimineata!
- Da, am, raspunde sotul, micul dejun!



La ora de matematica, profesoara il pune pe Bula sa raspunda. Nervos, acesta ii spune doamnei: 
- Pai, sa vi-o trag sus! 
- Cum?!? Afara! 
- Nu afara, doamna! Aici, sa vada toti copiii!...



Bula: 
- Tata, tata, nu mai merg la scoala! 
- De ce, Bula? 
- Pai, doamna invatatoare asta nu stie nimic! 
- Cum asa, Bulisor? 
- Pai, ieri m-a intrebat pe mine cat fac 2+3!...



Bula si Strula se intalnesc la portile Raiului. 
Bula: 
- Strula, tu de ce ai murit? 
- De bucurie! Da' tu? 
- Eu, de frig! Da' cum adica ai murit ... 'de bucurie'? 
- Pai am primit un telefon la servici ca ma inseala nevasta. Am fugit acasa si m-am uitat peste tot; in dormitor, in bucatarie, pe balcon, in baie... Nimeni! Si atunci am murit de bucurie! 
- Ba', prostule!... Trebuia sa cauti si in frigider! Si-atunci, acum traiam amandoi!...


La scoala, in clasa lui Bula, invatatoarea ii intreaba pe copii ce mananca acasa. 
- Vasile, voi ce mancati, acasa? 
- Carne, doamna invatatoare! 
- Bun, Vasile!... Anco, voi ce mancati? 
- Paine, doamna! 
- Bine, Anco!... 
Ajunsa in fata lui Bula, invatoarea il intreaba si pe acesta: 
- Bula, voi ce mancati? 
Bula raspunde: 
- Lampa, doamna! 
Mirata, profesoara il intreaba. 
- Cum, Bula? 
- Pai, in fiecare seara, tata ii spune lu' mama: 'Stinge lampa si ia-o in gura !'...



Bula, in prima zi de scoala. Doamna invatatoare face prezenta si -cand ajunge la numele lui Bula- se opreste si zice: 
- Bula, te rog frumos sa le spui parintilor tai sa iti schimbe numele, pentru ca daca se inlocuieste o litera, poate denumi un organ, mai ... 
- Bine, doamna invatatoare! 
In a doua zi, Bula, in ultima banca, radiaza de fericire... 
Invatatoarea il intreaba: 
- Deci, cum te cheama? 
La care, Bula zice: 
- Denis!...



Bula apare la serviciu batut-rupt. 
- De unde vii, Bula, asa de zdrentuit? 
- Pai, m-a prins aseara unu', la nevasta-mea!...


La sfarsitul anului scolar, Bula vine radiind de fericire si ii spunelui maica-sa: 
- Mama, sa stii ca esti o femeie foarte norocoasa! 
- De ce, fiule? 
- Pai, la anu', nu trebuie sa-mi cumperi alte carti! 
- Da' cum asa? 
- Pai, am ramas repetent!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu